It is currently Tue Dec 11, 2018 12:48 am

Reply to topic  [ 1 post ] 
 Hello Guys! 
Author Message

Ola pessoal, eu queria dizer uma coisa, eu entendo de status, faz algum tempo que faço isso no meu jogo ( pro evolution soccer 2012) uso o 2012 por que gostei mais da jogo habilidade dele, eu tenho vários jogadores criados, mas estou aperfeiçoando eles conforme assisto videos e pesquiso sobre eles, eu me esforço muito, tem jogadores que tem poucas informações, meu pai um grande conhecedor do futebol mundial me ajuda nisso, pergunto dicas sobre os jogadores, eu analiso e pesquiso antes de postar, eu queria saber se posso continuar postando, sei de mais jogadores, só não quero que me tratem como se eu copiasse de outros sites, eu mesmo crio, eu testo em jogo, meu PES12 esta todo customizado com os data-bases desse site, eu troquei tudo, de times até jogadores, eu só quero ajudar no que posso, não conheço muitos jogadores da africa e asia e outros assim, mas América e europa podem confiar em mim, eu gosto muito disso, só não acho legal quando falam que estou ''copiando'', e se terem opiniões para mudar os status, me ajudem que eu irei gostar, obrigado pela atenção e vida longa a esse forum, uma das coisas mais legais que eu já vi, para um viciado em Pro Evolution Soccer!

Hi everyone, I wanted to say something, I understand status, it's been some time since I made this game (pro evolution soccer 2012) use 2012 because I liked the game more skillfully, I have several players created, but I'm improving them assistance videos and research about them, I work very hard, there are players that have few information, my father a great connoisseur of soccer world help me in this, I ask for tips about the players, I analyze and fishing before posting, I was wondering if I can continue posting, I know more players, I just do not want to be treated like I copied other sites, I create it myself, I test it in game, my PES12 is all customized with the base data of this site, I changed everything from time to players , africa and asia and others like that, but America and Europe can trust me, I like it a lot, I just think it's cool when they say I'm copying, 'and You're invited to move to status, help me I liked it, it forces from the attention and the long life to this forum, one of the coolest things I've ever seen, for a Pro Evolution Soccer addict!

Tue May 15, 2018 9:17 pm
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]